Kantarell Bella! :P

Godkväll mina vänner! :)
Idag har jag och syster varit ute i skogen och håll i er, JAG har plockat kantareller... JAG!
O jag tyckte faktiskt det var rätt mysigt bortsett från att jag borde ha tagit ett par andra skor då jag blev genomvåt om fötterna.
Vi ska ut imorgon med, men jag får inte glömma att jag ska till psykoterapauten imorgon kl 14.30.

Nu sitter jag i alla fall här o har Gottfrid lutandes mot min axel, har ätit morötter och vitlöksdipp och precis kikat klart på 2 1/2 män.
Vilken minut somhelst börjar Idol och det måste man ju såklart kika på! :)
Efter det så blir det nog en kvällspromenix och sen ett långt skönt bad.

Tror inte det blir något mer bloggande ikväll.
Men ni får ha det så underbart så hörs vi mer imorgon.
Ciao!


Var däremot inte sådana här kantareller utan andra! ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0