Kom inte in!

Nu är hösten verkligen här och jag måste erkänna att jag faktiskt gillar det! :)
Promenaden imorse var hur skön somhelst, var lite kyligare i luften så satt på mig en tjocktröja, solen skiner och träden har börjat få vackra färger. Lovely! ^^
Början av hösten är typ den vackraste årstiden, alla färger är underbara, alla ljus man tänder och allt te som i alla fall jag dricker! Hösten är bra mysig, iaf början av den.

Alltså det är en jävla envis geting vid mitt fönster som försöker ta sig in, den har försökt bra länge nu.
Men jag har myggnät så den jäveln lyckas inte mohahahahaha! ;)
Man bör ju passa sig för dom extra noga nu när hösten är här eftersom dom blir mer aggressiva då, tänk tanken om jag skulle bli getingstucken samma dag jag ska opereras och får någon allergichock så det inte blir av, fyfan vilket mörker isåfall! Ska undvika dom ännu mer, som dom vore pesten.
Medans folk går och är livrädd för svininfluensan så går jag och oroar mig för getingar, haha det är great de! ;)

Nu ska jag faktiskt ta och kolla runt på lite bloggar, läser mina vänners dagligen men var lite länge sen som jag kikade runt på andras.
Vi hörs senare! (:
/B






Kommentarer
Postat av: Tessie

JA jag blev riktigt glad för den tröjan. Fodrad är den ju med så perffa nu när hösten är på språng :)

2009-09-07 @ 13:59:33
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0