Montag!

Godmorgon alla snyggingar därute! :)
Nu är det en ny vecka och bara åtta dagar kvar tills jag ska opereras. Att jag är nervös behövs väl kanske inte upprepas då det borde ha framgått redan. :p

Men ja vad händer för mig idag då?
Jo jag ska försöka ta och plugga. Jag vill bli klar med allt i skolan innan jag opereras så jag slipper ha det i mina tankar med. Så nu gäller det att få fram någon form av självdisciplin igen.
Jag måste också ta mig till Ramona och låna hennes hemtele och ringa Akademikliniken och hälsocentralen.
Jag har en jävla leverfläck på ryggen som är bra störande. Den gör ont typ och igår "råkade" jag komma åt den så jag började blöda. Det känns inte direkt så bra så lika bra att kolla upp den. Vilket jag faktiskt gjorde för drygt ett år sen och läkaren sa att han skulle kontakta mig för en tid att ta bort den men inte fick jag någon tid icke.
Men men...


Måste förresten säga att jag faktiskt insåg för bara några minuter sen att jag faktiskt är glad för ett par som är tillsammans! ;o
Jag är chockad.. Men jag önskar dom faktiskt all lycka, för är dom riktigt kära och älskar varandra så hoppas jag att dom får ett helt fantastiskt liv tillsammans och konstigt nog så menar jag det.


Nu ska jag ta och skriva lite frågor som jag ska ställa till Akademikliniken, måste leta reda på numret till Eva där med.
Vi hörs senare! ♥


Kommentarer
Postat av: eva

Önskar dig all lycka med pluggandet och operationen och tänk vad underbart det ska kännas när det e klart!!

Vilken läkare som inte hörde av sig till dig igen!!!Jag tog bort tre stycken som var irriterande och det e ju bättre att ta bort dom så slipper man oroa sig när dom e i vägen och blöder!

Ha det riktigt gott:)

2009-09-21 @ 09:36:21
URL: http://keltisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0