Mot Gävle!

Nu är operationen betald! :D Det känns så snuskigt overkligt att jag om mindre en 1 månad ska operera mig.
Är nervös som fan men ändå så förväntansfull, vill att det ska bli den 29e nu för denna väntan gör mig galen haha. :P

Nu sitter jag i alla fall här hur jävla mätt somhelst, gjorde köttfärssås o spaghetti o jävla mumma vart de! ;P
Jag ska ta bussen in till Hudiksvall kl 16.10 och sen tåget vidare 17.54 till Gävle.
Åker nog hem till mamma direkt då, min lillebror har visst tjatat efter mig! :)
Tror jag åker hem redan imorgon kväll, har massa att plugga och lika bra att jag tar tag och gör det i helgen.

Åh jag saknar Gottfrid så galet mycket, men imorgon så träffar jag goplutten min igen!
Mitt liv mitt allt.. ♥

Datorn får stanna hemma trots allt eftersom jag bara ska vara borta tills imorgon.
Känns som en onödig packning annars...

Vi får se om jag tar och bloggar något när jag är hos mamma, om inte så hörs vi mer imorgon när jag kommer hem. Nu ska jag ta och fixa mig lite innan jag ska åka..
 Ni får ha det så bra, ciao! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0