No concerta..

Godmorgon alla vackra människor därute! :)
Sova är seriöst bland det underbaraste som finns, I love it!
O när jag har flyttat och skaffat mig en större säng så kommer jag älska det ännu mer. ;)

Idag är det söndag då och hittills har jag bara hunnit med frukost och snart börjar bumbibjörnarna.
Efter det så blir det promenad och sen så ska jag försöka trots alla ADHD-symptomer att plugga, packa och att städa. Jag måste verkligen bli klar med skolarbeten innan jag åker imorgon.
Jag kan ju inte ta min medicin idag, eller idag kan jag egentligen men väljer att inte göra det eftersom det kan bli strul med narkosen. Nackdelen med det är att jag kommer vara galet rastlös eftersom jag inte längre är van att vara utan den. Men men this is who I am...

Jag har iaf galet mycket att göra idag eftersom jag har skjutit upp allt hela veckan.
Jag måste tvätta också men tror jag hinner med det imorgon eftersom vi inte åker till Gävle förrän efter 16.00..
Två dagar kvar till operation, OVERKLIGT!

Nu ska jag ta och gosa lite med min älskade vackra vovve.
Vi hörs mer senare, ciao! ♥



Imorse... Hahaha det ser ut som pussmonstret Gottfrid försöker keka upp mig. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0