Privat..

Godmorgon alla sötnosar därute! :)
Har ni sovit gott?
Det har jag gjort i alla fall, allra helst eftersom AIK åter är serieledare efter matchen igår mot Örgryte där dom vann med 3-0. Älskade Gnaget! ♥

Idag när jag var ute på promenix så ringde någon från privatnr och eftersom jag hade mobilen på ljudlös så hörde jag inte det. Jag avskyr när folk ringer från privatnummer, kan dom inte stå för vilka dom är så behöver dom inte ringa alls!  O att dom bara ringer engång gör mig också irriterad, dom kan åtminstone lämna in ett meddelande på telesvar med namn och telefonnr så man har chansen att ringa upp.
Aja var det något viktigt dom ville så får dom ringa igen..

Näe nu ska jag sysselsätta mig med annat, vi hörs senare.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: [Jenniiies Fotoblogg ]

Hejsan !

Jag håller på att starta upp ett smyckeföretag med annorlunda och unika smycken. Jag gör framförallt halsband av pärlplattor. De är både färgglada och coola. Titta gärna in och säg vad du tycker, kanske vill du också beställa något smycke ? :)

MVH Jennie

2009-09-22 @ 12:31:49
URL: http://jenniiesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0