Sonntag!

Hallå mina vänner!
Har ni haft en skön söndag?

Jag har idag pluggat en massa men tydligen inte tillräckligt då jag inte känner mig helt hundra inför dom två prov jag bör göra imorgon. Vill inte skjuta upp dom längre så det är lika bra att göra dom bara. Tillräckligt mycket kunskaper för att greja ett godkänt har jag nog i alla fall, i think...
Ska kika igenom kapitelet om resurser och sen gå igenom lite på engelskan också innan jag lägger mig och sen köra en till panik inlärning imorgon bitti innan jag beger mig till skolan.

Vad har jag gjort mer idag då?
Jo jag har varit hemma hos min syster Ramona. Hon bjöd på mat, någon kycklingrejs som var galet gött o med ris. Mumma! Fan att jag börja tänka på det nu, nu blev jag ju hungrig, illa! ;p

Aja, Gottfrid har fått sin kvällspromenix, blev en kort sådan...
Så nu ska jag stänga mitt fönster för fyfan vad kallt det börjar bli och sen krypa ner i sängen och somna till tvn.
Vi hörs mer imorgon, godnatt på er!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Petra-

Och det där var det bästa jag hört på länge! :D haha, klockrent :P SJälvklart kom det från dig Bella ;P

Men ja,han är sååå söt :D



Pussar, föresten längtas jag tills du flyttar till Gävle,vi kan umgås mer. . Jag saknar dig förstår du :)



Puss

2009-09-13 @ 22:14:35
URL: http://petradaztar.blogg.se/
Postat av: Petra-

Jag har också funderat på om det kan vara nått sånt. . Jag ska köpa vitaminer imorgon ;P



Tack Bella. . Du vet..sådan mor sådan son. ;)



PUSS

2009-09-15 @ 21:16:09
URL: http://petradaztar.blogg.se/
Postat av: Petra-

Jag har också funderat på om det kan vara nått sånt. . Jag ska köpa vitaminer imorgon ;P



Tack Bella. . Du vet..sådan mor sådan son. ;)



PUSS

2009-09-15 @ 21:17:07
URL: http://petradaztar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0