strul strul strul...

Aloha!
Jag fick både mitt godis och alvedon idag vilket är så jävla great! :P
Mensvärken vann dock över mig så Ramona kom och hämtade mig vid apoteket där jag satt som en zombie på en bänk typ. Svalde ner alvedon direkt från juiceförpackningen vilket en kärring tydligen tyckte var jätteintressant eftersom hon glodde som jag vore en giraff på Antarktis!
Jag tittade på henne och sa BUU! och då skyndade hon sig att titta bort, haha ;)
När syrran kom så hämtade vi upp Gottfrid som var hemma och åkte hem till henne o åt frukost som jag hade köpt och på det blev de en powernap innan det var dags att ta hundarna ut i skogen så dom fick springa av sig lite.
Mer en så har jag typ inte gjort idag, ska snart ut på en promenix med Gottfrid igen och sen funderar jag på att kirra nå att äta men har varken lust eller ork till det. Är inte ens hungrig heller.
Blir en riktig softa dag framför tvn idag iaf... Royal Pains är ju klockan 21 och det får jag absolut INTE glömma att se på, tyckte dom två första avsnitten var riktigt bra faktiskt.

Mitt internet krånglar hela jävla tiden så jag funderar fan på att byta!
Det är ett under att varken modemet eller datorn har flygit ut genom fönstret med mitt humör...

Nu har jag inte så mycket mer att skriva om, känner mig bara så seg.
Vi hörs mer senare istället.
Ciao! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0