study study study...

Jag har pluggat sen jag vaknade, var iväg till skolan och skrev två prov som jag tror det gick rätt bra på, jag var iväg o handla, kom hem åt lite lunch satt mig och pluggade igen tog en promenad kom in och har suttit och pluggat sen dess..
Mitt huvud värker, jag börjar se suddigt och jag tror fan jag förtjänar en paus nu!
Jag blir chockad, jag tror jag aldrig pluggat såhär mycket som jag har gjort den senaste veckan i hela mitt liv!
Jag ska kika på Gossip girl, fixa mat och sen så ska jag sätta igång igen.
Har några saker som behöver finslipas innan jag kan skicka in dom sen så har jag lite andra saker att kirra.
Jag ska alltså ha en riktig pluggdag och som belöning så blir det Roast på Berns ikväll! ;p
Jag borde egentligen ha tvättat idag eftersom jag inte har något rent men pallar inte så får ta det imorgon.

Näe nu börjar orden glida ihop, vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Jessica Dahlström

hejhej, trevlig blogg. allt väl?

2009-09-14 @ 16:12:35
URL: http://jeessmycupoftea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0