Tänk dig för din slyna!

Att försöka provocera mig är det sämsta du kan göra lilla gumman, för din egen skull så sluta.
Hur mycket jag en anstränger mig så kommer jag alltid ha en liten bitch i mig som bara älskar att jävlas med människor som dig.
Jag skulle kunna få din kille att vara otrogen emot dig på bara några sekunder om jag var själv med honom så tänk dig för och sluta vara så jävla kaxig och tro att eran kärlek är så stark för believe me hahaha det är den INTE!
Du är inte ens medelmåttig och du ser ut som något som katten släpade in.
Hade jag varit kille och stoppat kuken i dig så skulle jag seriöst ha huggt av mig den efter.
Du är så sjukt äcklig så skabb nästan vore trevligare att ha att göra med..
Ge dig inte in i en lek med mig om du inte är beredd att förlora...
För att vara ännu tydligare, don't fuckin mess with me!



Are you having trouble focusin throught the day?
Do you find yourself, still callin my name?
Do you wish you could be on time and take it back?
I bet you realize, she aint half the woman I am

Was it really worth it?
Was she everything, that you were looking for?
Feel like a man
I hope you know that, you cant go back
Cause all we had, is broken like Shattered Glass

You're gonna see me in your dreams tonight.
My face is gonna haunt you all the time.
I promise you're gonna want me back.
When you're world falls apart.
Like shattered glass..
-
Jag älskar den här låten!
Den har gått på repeat hos mig i månader haha! ;)


Nu promenad, sen sängen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0