Taxi for freeeeeeeeeeeeeeeee! ;p

Godmorgon!
Shit va konstigt det känns att inte ha Gottfrid här hemma, får panik!
Ska nog åka tillbaks till Gävle idag, träffa Ellen och hennes vackra dotter Ewelina och sen åka hem imorgon med älskade Gottepott..
Alla rutiner blir ju knas utan honom, nu när jag vaknade så var det en chock att han inte kom och pussade mig i ansiktet. Älskar den där plutten så otroligt mycket. <3

Jag har i alla fall nu på morgonen ringt till Nordanstigsbostäder och fått ett vanligt härligt betmötande (Lägg märke till IRONIN!) Beslutet att säga upp lägenheten blev så himla rätt efter samtalet.
Så jag ska snart röra mig mot ica, handla hem lite frulle och posta några brev.
Men jag funderar på om jag kanske först ska ta mig en kort promenix till Macken och köpa mig en macka där då jag är snuskigt hungrig.

BTW vill ni veta vad som hände igår?
Tåget var försenat och jag och några andra fick höra att våra bussar skulle vänta men det gjorde dom såklart inte. Så jag ringde X-trafik och kirrade så vi fick taxi hem. Haha, tre av oss skulle till Bergsjö och en tjej nästan enda till Sundsvall så det blev dyrt för X-trafik det för ett slarvigt misstag. Resan bara till Bergsjö blev strax över 600:- när jag hoppade av. Så gulligt också för dom som också åkte med tackade mig så mycket för att jag fixade taxi, det var riktigt kul måste jag säga! :)

Näe nu ska jag slänga på mig lite kläder och ta medicinen.
Sen så blir det nog macken, kycklingsmörgås låter supertrouper just nu! :P
Hörs mer senare, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0