Tiden går segt när längtan är stark.

Jag är så snuskigt jävla uttråkad och det känns som det är en evighet till allt!
Det är 13 dagar kvar tills operationen och jag är så galet jävla nervös så jag knappt kan tänka klart.
Om 13 dagar så kommer min största dröm som jag har längtat efter sen så länge jag kan minnas bli sann.
Det är overkligt att äntligen få göra något som man har längtat så otroligt mycket efter att få göra.
Jag vill bara få det gjort! Dels för att jag är jättenervös och dels för att jag är livrädd att något ska ske så det inte blir av vilket kanske inte är sådan stor risk eftersom allt redan är betalt och klart men ändå.
Man tycker att om jag har väntat så länge för det här så ska inte 13 dagar göra något men det gör det! För varenda minut känns som timmar och varenda dag känns som år!
Tiden har aldrig gått så segt som den gör nu, jag blir irriterad och jag vet inte alls vad jag ska göra för att få tiden att gå fortare.
Jag skulle behöva en redig jävla fylla, ut och shaajka lite på dansgolvet men vill inte riskera att bli sjuk så kan inte. Men jag skulle verkligen behöva göra något för jag kommer bli tokig av att sitta här och bara vänta... Känns som allt jag gör är att vänta...
Jag försöker plugga men det går inte, jag är för frustrerad och kan inte fokusera alls på vad jag håller på med. Jag måste skärpa mig för jag MÅSTE verkligen plugga.

Nåväl nu måste jag i alla fall ta och kirra något att äta för att få lite energi.
Sen så ska jag fan tvinga mig själv till att göra ett pilatespass och åtminstone planera vad jag ska plugga.
Vi hörs mer senare, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0