Trasiga skor..

Godmorgon!
Just nu kliade sig Gottfrid sig här bredvid i soffan så det flög massa jord och shit rakt på min dator. "GOTTE!" sa jag och hann tittade på mig som jag vore dum i huvudet och vände huvudet åt andra hållet och lutade det mot armstödet. Haha han är så jävla stöddig och underbar min vackra vovve! ♥

Nu sitter jag och kikar på VAKNA! som vanligt, Lilla Jakob Öqvist är försvunnen.. haha han verkar ha haft en rejält galen fylla igår kväll. :P
Katrin med det konstiga efternamnet är där nu, jag börjar faktiskt gilla henne starkt faktiskt. Hon är sådär härligt kaxig! :)

Jag har i alla fall kommit på att jag verkligen MÅSTE köpa ett par nya promenixskor, mina är helt slut!
Jag vill börja springa lite för att få upp flåset men det funkar verkligen inte i mina trasiga skor jag har just nu haha. Har haft dom bra länge och så mycket jag går så är det inte så konstigt att dom har gett upp.
Så måste in till Intersport och se om jag hittar något nytt någon dag framöver. Måste ha nytt inlägg till skorna med så måste boka tid hos sjukgymnasten.

Aja nu ska jag kika klart på VAKNA! sen så ska jag ta och ringa båda mina systrar plus min mamma och kolla läget.
Vi hörs mer senare alla snyggingar!
Ciao! ♥



Såhär illa är det iofs inte, men nästan! ;)


Kommentarer
Postat av: dadda

Sv: Tack så mycket! =)

2009-09-24 @ 14:33:45
URL: http://chickss.blogg.se/
Postat av: Linnéa & Elina

Hej! Om du vill får du gärna vara med i vår tävling på bloggen där du kan vinna senaste klockan på marknaden från klockor.nu, klicka bara in på vår blogg för att delta http://klackarnaitaket.blogg.se



Ha en bra kväll! :)

2009-09-24 @ 17:28:00
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0