Rubriker är överskattade.

Guten Morgen!
Jag vet inte hur jag har lyckats men jag har vänt tillbaks dygnen rejält.
Jag blir astrött redan vid 22 så jag går och lägger mig runt då och sen så vaknar jag automatiskt före kl sju. Haha helt otroligt...
Hela natten däremot har jag vaknat upp några gånger för jag har typ blivit trakasserad av folk som ringt och skickat sms hela tiden.
Jag vill ogärna stänga av telen på nätterna också då det faktiskt kan hända något så folk verkligen måste få tag på mig.
Därför vill jag upplysa er alla om att visst jag partajade på rätt bra under sommaren MEN det är slut på det nu och jag lär bli nykter framtills mitt födelsedagsfirande i Stockholm den 19e november så allesammans som läser det här OM det inte är så viktigt så det nästan handlar om liv eller död, ring mig INTE efter kl 22 absolut senast 23!
O om att bli trakasserad jag tror jag blir tokig på människor som skickar sms, frågar om man sover och man svarar inte men ändå så skickar dom typ fyra-fem stycken till! IRRITATION!

Men ah, idag är det lördag och eftersom jag inte pluggade något igår så ska jag försöka ta och göra det idag!
Har två prov att göra på måndag som jag inte har pluggat något alls till.
Prov däremot tycker jag nästan det är roligt att plugga till, iaf enklare..
Lika bra att börja, frågan är bara med vad... Samhällskunskapen eller engelskan?
Hm...
Vi hörs iaf senare i hope! :)
Ciao!


Kommentarer
Postat av: becca

Vilken härlig design!

2009-09-12 @ 10:15:37
URL: http://beckin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0