JA till skönhetsingrepp!

Jag har verkligen inget emot skönhetsingrepp, utan jag är snarare för det då jag tycker att är det något som gör att man mår så pass psykiskt dåligt och det går att förändra så ska man utan tvekan kunna göra det.
Jag ska ju som nog ni alla vet nu operera mig den 29e september.
Förstora brösten som jag alltid har velat samt göra en bukplastik för att äntligen efter alla år av jojobantning få en platt mage (förhoppningsvis).
Jag vet att jag så klart fortfarande kommer vara Isabelle men den här Isabelle kommer få ett helt annat självförtroende då hur jag har mått psykiskt pga det har gjort så jag inte har kunnat visa mig eller levt fullt ut.

Jag blir därför lite smått irriterad på människor som hela tiden ifrågarsätter varför jag ska operera mig.
Jag får säkert MINST tio frågor varje dag VARFÖR jag ska operera mig. Ja varför vill man operera sig egentligen?
För att jag vill och kommer må bättre av det kanske? För att jag tycker det är snyggt och kommer känna mig komplett efter? Varför går du och handlar nya kläder? Visst kanske dålig jämförelse men det är så det är, alla gör vi något för vårat yttre och konstigt vore det annars, jag väljer bara att ta det snäppet längre och plastikoperera mig.
O sen så fortsätter kommentarerna jämt med "Men du behöver väl inte förstora brösten" Behöver och behöver är det NÅGON som behöver förstora brösten? Jag har aldrig hört att en läkare direkt har rekommenderat någon att göra det och att det beror på liv eller död annars. INGEN behöver det, det handlar om vad man SJÄLV vill!
Det är ingen som har sagt till mig att jag ska operera mig, snarare tvärtom och det är därför jag vet till hundra procent att jag gör det för MIN skull och ingen annans.

Nu är det inte så att jag ska skaffa mig bröst som Pamela Anderson, utan jag ska ha något som passar min kropp och ser snyggt ut. Visst man kommer se att det är silikon och det är precis det jag vill! Jag tycker silikon bröst är typ det snyggaste som finns, formen är too die for, i love it!
Därför jag blir så lack över folk som kommer med sina stora naturliga bröst och slänger ur sig kommentarer som "haha ja du kan få lite av mig" bara för att poängtera att ni redan har bröst.
men NEJTACK! Jag är galet glad över att jag fick små bröst för stora NATURLIGA bröst är bland det fulaste jag vet, sorry men det är min åsikt. Dom hänger på en gång och får bara personen i fråga att se fet ut. Så fort dom tar av sig BHn så hänger brösten ner till knäna och jag kan inte påstå att jag tycker det är snyggt.
Jag tycker inte heller ENORMA sillisar är snyggt heller, som Jordan. Yaack!

Det var egentligen inte det här jag skulle blogga om men jag blir så lack över allas jävla tjat bara så var tvungen att få skriva av mig lite.
Det jag egentligen skulle skriva om är om hur lätt det är att bli beroende av skönhetsingrepp men jag får ta och skriva det inlägget senare! ;)
Nu ska jag däremot diska, vi hörs mer senare ciao!




Kommentarer
Postat av: Hughes

Du är så sjukt vacker . Otroligt !! <3

2009-09-07 @ 11:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0