VÅR! ♥

Hejsan!
Det känns riktigt skumt med lov måste jag säga. Det är skönt och behövs verkligen men jävlar vad konstigt det känns. 
Solen skiner vilket gör under med humöret! 
Jag hoppas verkligen det inte blir nå mer snö nu, jag vill ha vår, jag älskar våren! 

Alldeles strax ska jag och Gottfrid gå ner på stan och möta upp Tessan för att sen ta en promenad i Boulongen. 
Det ska bli nice! :) Det kommer faktiskt bli första gången jag går där med Gottfrid.
Senare skulle kanske Picky komma förbi också och då blir det lite beauty-time för Gottegos! 
Han ska nämligen badas och få sina klor fixade haha ;p

Nu ska brillorna på sen är de walking som gäller. 
Puss! 


Gammal bild på mig och Tessan från när vi var i Sthlm! :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0