mobilinlägg

Hallå! Jag glömmer nästan bort att jag har börjat blogga igen så tänkte klottra ner några rader nu från mobilen medans jag faktiskt kommer ihåg. Det blev lite party för mig ihelgen. Drack lite vin och hade tacokväll med sabina i fredags och var sen ut på old saintsdär vi mest satt och softade med några andra bekanta och när det stängde drog vi hem till mig och hade en mdär vi hade en mini efterfest. Lördagen blev det en liten fest hos en klasskompis i andersberg men efter vi köpt pizza så fick jag skjuts hem och somnade tidigt eftersom jag var helt slut från dagen innan. Nu sitter jag hos mormor och spelar bingolotto och hoppas på att vinna en utomlandsresa. Så håll tummarna. Skriver mer när jag kommer hem. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0