Getting drunk on a wednesday! ;)

Hejsan!
Update två dagar i rad... Bli imponerad ffs! ;)

Idag hade jag en redovisning i Pedagogisk Ledarskap och det gick bra.
Min grupp var såklart bäst eftersom vi är bäst! ;)

Imorgon så har jag prov i Människan socialt och kulturellt om massa jävlar kulturer..
Egentligen borde jag plugga tills ögonen blöder då jag inte ens har läst igenom kapitlen.
Men saken är att jag är helt slut och orkar fan inte plugga något mer idag. Får se om jag orkar läsa något annars så får jag göra det imorgon och hoppas på att jag har uppfattat något när min lärare har stått där framme och surrat något om subkulturer osv...
Lektionen börjar inte förrän vid ett eller nå så har i alla fall hela förmiddagen på mig att plugga så det är bra och förhoppningsvis räcker det.

Efter skolan imorgon bär det i alla fall av till Valbo med Picky och Jonas.
Blir en sväng in på IKEA och sen kika runt på affärer. I need some new clothes ffs!
Får se om jag hinner klippa mig också för det behövs även det..
Mot kvällningen blir det i alla fall ett besök på SATS för att denna gång testa på själva gymmet och efter det får vi se vad som händer...

Nu ikväll i alla fall så ska jag möta upp Picky strax före tolv och så ska vi bege oss för att ta en drink! :D
Alkohol is my love! :P

O med det sagt så får jag önska er alla en trevlig kväll.
Hörs när vi hörs, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0