Gör det själv.

Rivit ner tapeter, slipat, spacklat... Det är vad jag har spenderat alldeles för många timmar med att göra idag.
Imorgon fortsätter jag mitt projekt med att sätta upp tapeter. Orkar inte vänta på att Petrus Pavey (Picky) ska göra det. Har väntat allt för länge redan så vill man ha något gjort så ska man fan göra det själv!
Det man inte kan lär man sig!
Mina händer är helt förstörda men det är sånt man får ta. Tragiskt bara att min ekonomi är så kass just nu så jag inte riktigt har råd med en manikyr, hade verkligen behövts! men men...
Gottegos skulle egentligen ha kommit hem idag men jag hämtar honom imorgon istället.
Bör därför lägga mig och sova nu så jag orkar upp i skaplig tid så jag hinner med att slipa lite till och städa innan jag rör mig mot pappa i Stigslund.
Natti natti! 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0