Love Love Love!

Då var det kärlekens dag..
Alla dagar ska egentligen vara kärlekens dag men den här är lite extra, den ultimata..
Alla ♥ dag har alltid varit speciell för mig och kommer alltid att vara det.
Att jag nu är singel har inte alls med saken att göra då kärlek för mig är till allt jag älskar, så som mina vänner, familj, Gud, mig själv, ja livet helt enkelt..
Vad som sker idag har jag inte riktigt någon aning om.
Ska sätta igång och städa snart i alla fall och äta lite frukost, tog en lång sovmorgon så..
Sen så ska jag ha hem min Gottegos idag, jag klarar inte att vara utan honom längre, jag bor hellre där det ser ut som fan än att vara utan honom en sekund till.. Han är livet! ♥
Hursomhelst så får ni alla ha en underbart trevlig Alla hjärtans dag med dom ni älskar.
Puss
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0