Inte så roligt längre..

Hejsan!
Jag har nyss vaknat och ligger här lite småbakis så tänkte passa på o skriva ett inlägg..
Igår så kom Tessie till Gävle i några timmar vilket var riktigt trevligt då jag saknar henne galet mycket, o sen så fick jag träffa hennes karl för första gången med och som jag redan hade förstått så var han riktigt trevlig och verkar superbra för henne! :)
Efter jag umgåtts med Tessie så mötte jag upp Ingela, hennes kille Erik och deras kompis Dennis för en dejt på stan. 
Kvällen började med middag på Österns Pärla, jättegott men satan va starkt det jag tog var. Efter det och någon drink så åkte vi hem till Ingela där vi drack lite mer innan vi rörde oss mot Heartbreak.
Det var ett bra tag sen jag var där faktiskt och saken är att jag inte missat något alls.. Det är samma folk, samma musik, samma känsla och man hamnar alltid i samma sorts bråk... Det är som en jävla finlandsfärja där folk ställer in sig på jakt och jag gillar inte att ha massa folk som kladdar på mig, människor som ALDRIG skulle ha en chans..
Samtidigt som brudarna blir galna över att inte få uppmärksamhet så dom börjar knuffa och tjafsa med en på dansgolvet för att sen anklaga att det var en själv som startade det..
Jag går ut för att dansa o ha kul men tydligen så funkar inte det så kan lika bra bara köra mina danspass på SATS för det får jag ut mer av.
Jag satsar hellre då på att åka iväg på någon weekend resa till Barcelona, London, Rom eller någon annan fantastisk plats. Dra iväg på någon fotbollsresa.. Men att slösa bort mer pengar på Gävles nattliv tvivlar jag starkt på att jag kommer göra faktiskt då jag inte längre finner det roligt eller givande på något sätt.
Nu ska jag fixa lite här hemma innan Gottfrid kommer hem.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0