2010!

Hallå!
Är skit trött och ska bara lägga mig ner o glo på en film alldeles strax hade jag tänkt..
Först så tänkte jag bara klottra ner några rader, då det blir första inlägget för i år! ;)

Igår var det riktigt trevligt faktiskt.
Fick en kanon bra fylla, inget tjafs bråk eller illamående..
Utan bara så jävla skön!
Blev först hemmafest hos Ingela i Bomhus sen så skulle vi alla egentligen ut på Cava men det blev bara jag och Jocke. Betalade 150:- för att gå in dricka en drink och sen så var det inte så mycket mer. 20 minuter max var jag där. Eftersom jag bestämt att träffa N så gjorde de inte så mycket så vi promenixade hem till mig redan vid halv ett eller nå sånt.. :)
Han sov däremot inte hos mig då det blev nå strul vilket gjorde att jag blev hämtad och sov i Sätra.
Jag är livrädd för smällare o sånt och eftersom "barnen" här gillar att kasta sånt på varann o överallt så ville jag inte sova själv.
Fick skjuts hem runt elva..
Var till Donken med Petter som även körde mig så jag kunde hämta mina saker hos Ingela, mycket snällt! :)
O efter han lämnat av mig hemma så dröjde det kanske en halvtimme o så kom N som åkte för drygt en timme sen eller nå...

Nu sitter jag här o är riktigt seg...
Funderar på att ta en promenad till GDG innan det blir försent och köpa mig en läsk.
Men är som sagt alldeles för seg och lat känns det som för att ens lyckas ta mig upp ur soffan.
Men ska nog försöka med ett tappert försök.

Nå bilder från gårdagen blev det tyvärr inte.
Jag trodde att någon skulle ha med sig sin kamera så jag lämnade min hemma och så tänkte även resten.
Vet att dom tog ett vimmelkort på mig och Jocke på Cava så får väl se om de dyker upp.

Hoppas ni fick ett bra avslut på 2oo9 och en bra början på detta..
2o1o redan.. Shit kan ni förstå?!
Vad tiden går fort alltså...

Nåväl, ha de gött allesammans.
Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Tessie

2010-01-01 @ 20:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0