Respekt tack!

Alltså jag börjar bli så jävla trött på alla idioter som ringer, skickar mess och lägger till mig på msn!
Dom kan inte säga vilka dom är eller vart dom har fått mitt nummer eller så ifrån men fan vad dom kan vräka ur sig kärleksförklaringar!
Oavsett om dom driver eller inte så är dom i alla fall bra jävla desperata och besatta i mig vilket känns riktigt obehagligt!

Att någon ger ut mitt nummer är något som både gör mig jävligt förbannad och besviken!
För alla som känner mig vet hur jävla jobbigt jag har med det här med nummer. Att jag flertal gånger har varit tvungen att bytt genom åren då det alltid har varit någon som ringt från privat och utfört något som egentligen inte kan klassas som något annat än trakasserier!
Att då mina vänner/bekanta väljer att ge ut det för att dom anser det som en "rolig" grej eller vad nu än anledningen är så är de fan så jag blir spyfärdig och tycker det är vidrigt att någon i min bekantskapskrets kan bete sig så..
Är det någon som jag i dag inte längre är vän med som vill jävlas så är det ju ett ganska stort bevis på varför den personen inte längre är en del av mitt liv och att dom aldrig någonsin kommer bli en del av det igen heller.
För sånt här är bland de respektlösaste jag vet!
Skämt eller inte, för hade jag velat att personen skulle ha mitt nummer så hade jag gett ut det själv, thats it!


Nog om det...
Picky
kommer hit snart och vi ska vidare sen till Willys för att handla.
Känns gött att inte behöva gå själv med massa påsar ute, helst inte nu med all snö så känns gött att han ställer upp och hjälper till.
Någon som också alltid ställer upp allra helst idag är min vackra Tessie!
TACK gumman, det är människor som dig man ska uppskatta att man har i sitt liv! ♥


BTW här är den enda bilden på mig från Nyår..
Haha jag och Jocke ser bra roliga ut men damn va heta vi alltid är ändå! ;)
Synd att min prinsessklänning inte riktigt syns bara, men får ha på mig den igen nångång så får ni se då! ;)




Kommentarer
Postat av: Tessie

<3

2010-01-02 @ 17:34:32
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0