Första lektionen.

Hejsan!
Fick inte påbörja Matte B kursen utan måste läsa om HELA matte A först... Jippi!
Pinsamt att jag av alla människor måste läsa om en kurs jag gjort sedan jag gick i typ fyran..
Men så är reglerna och oavsett hur mycket dom än suger så måste man hålla sig till dom.

Hade i alla fall första lektion i Etik och livsfrågor idag och det var faktiskt rätt intressant! :)
Klasskompisarna verkar helt okej, inte alls strama o så.. Så det känns som det här faktiskt kan gå riktigt bra.
Imorgon så har jag första lektion i Psykologi, något jag verkligen älskar och vill arbeta inom!
Så det ska bli riktigt intressant..
Börjar halv nio men ska möta upp Malin vid station klockan åtta så vi kan promenixa dit tillsammans då det har visat sig att vi tydligen ska bli klasskompisar. höhö! ;)

Hm den enda frågan inför morgondagen är egentligen vad jag ska ha på mig...
Då jag egentligen borde ha tvättat idag då jag inte har något rent typ! haha...
Nåväl, något hittar jag väl alltid långt in i garderoben...

Nu blir det en film och sen sova, godnatt!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0