Fuckin life!

Jag tänker inte ens ursäkta mig längre för att jag är värdelös på att blogga. För saken är att jag inte har tid för det längre och jag tycker knappt det är roligt längre heller...
Trots det så känner jag för att vilja skriva av mig då och då så därför blir bloggen kvar och vem vet nångång i framtiden kanske det blir bättre...

Mitt liv är rätt intensivt... Alltså som en dokusåpa.
Det kanske inte alltid verkar som så men det är för att jag väljer att låta bli att skriva om kanske 99% av det som händer. Jag utesluter historierna om syrianer, kokain, hotellrum, karatefyllor, magic sex, agressiva utbrott, starka åsikter, attacker med fotbollar o så mycket mera...

ah nu kom Picky hem och störde all min koncentration med det jag ville skriva så skyll på honom nu när jag väljer att sluta...
Godnatt hörs när vi hörs.
Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0