Min vän blev rånad och misshandlad.

Hejsan!
Det har inte blivit så mycket bloggande på senaste.
Skolan har ju satt igång så det är mycket där plus att jag har ju somsagt tappat lusten litegrann för att blogga.
Vi får se om lusten kommer tillbaks eller om det fortsätter komma några enstaka inlägg eller om jag lägger av helt, det sistnämnda är nog minst troligt då bloggandet har blivit en del av mig.

Vad har hänt då?
Picky har varit här i några dagar men är just nu hos sin dejt i några hus bort..
Gottfrid har varit hemma rätt så mycket den här veckan vilket känns underbart!
Fick ju klartecken av Gavlegårdarna att jag inte behövde oroa mig då den där grannen inte ligger hos plus hos dom och att det är nog en hund som behövs i den här trappen. Något han har väldigt rätt i då det tar mig till något som hände igår.. Min vän blev misshandlad och rånad!

Vid 19 tiden igår så blev min vän Jocke rånad här på Nordost av ett gäng.
Dom frågade han om cigg vilket han var så snäll o gav dom men tydligen så räckte inte det då dom iaf dunkade på honom, stal paketet och hans mobiltelefon innan dom sprang därifrån som dom fega kräk dom är!

Läste senare tidningen (Något jag inte har gjort på över en månad) att det nu har begåtts SEX RÅN i Centrala Gävle.. SEX STYCKEN!!!! Här omkring jag bor.. 
Är det konstigt att människor inte känner sig trygga nog för att gå ut? 
Vart fan har respekten tagit vägen?!! VART ÄR DEN?!!! 

Till er pöjkar har jag en sak att säga...
Försök råna mig.. Kom igen, ge mig nöjet!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0