skola!

Hallå!
Var några dagar sen jag skrev nu så tänkte att det är dags för lite update.
Jag och Gottfrid är hemma hos Sandra på Brynäs där vi har spenderat hela helgen.
Om drygt en timme kommer pappa och hämtar Gottfrid igen då jag nu börjar skolan den här veckan och eftersom han har fått tillbaks att han inte kan bli lämnad själv så måste jag ha hundvakt tills jag kan träna bort det igen.
Skolan börjar jag runt tolv eller nå och jag kan inte direkt påstå att jag är taggad. Vet inte ens om jag kommer kunna påbörja ena kursen då jag fortfarande har prov kvar att göra i Matte A.. Illa..
Ska ringa o prata med skolan om det om en kvar då teletiden är.

Men nu måste jag springa ut med Gottfrid som ligger här bredvid och tittar sådär sött som bara han kan..
Goskiten ♥

Puss
/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0