Vilken dag..

Shit... Jag är helt slut!
Jag är ju verkligen inte van att kliva upp klockan sju och springa runt hela dagen och inte komma hem förrän klockan sex.. Men jävlar vad helt otroligt skönt det är att äntligen ha fått kommit igång med något!
Sen jag kom hem så har jag inte gjort så mycket. Ställde mig o diskade det allra första jag gjorde, sen så kirrade jag ihop lite fiskgratäng o pärer.. Mums! ^^ Sen så la jag mig i soffan och kikade på en film o sen så har jag försökt skrivit ner vad jag ska måste köpa när jag får pengar..
Mycket mer än så har jag inte hunnit med vilket är tillräckligt för mig vill jag lova.

Imöra blir det att kliva upp tidigt igen då jag var tvungen att ta en tvätttid klockan sju och måste hinna tvätta två maskiner innan jag drar iväg till skolan vid åtta. Får hänga det häruppe för hinner inte med att torka det innan jag ska iväg. Människan socialt och kulturellt blir det som första lektion halv nio till tio och när den är slut så ska jag springa hem för att städa och ringa några samtal för att sen springa tillbaks till skolan igen vid 12:45 för att ha första lektion i Pedagogiskt ledarskap. Ska bli intressant!
När den lektion är slut vid 16 så är det hemåt igen som gäller och så kommer Papi hem med Gottegos åt mig! :D
Min lille pluttis han är ju så otroligt underbar! Idag när jag och Malin var in på Söders zoo och gick ut därifrån så ser jag en bil åka förbi och en vacker liten cooling i bak som såg mig direkt o såg så chockad o glad ut... Jag ringde pappa som stannade till lite längre bort så jag kunde ge goskiten en kram! En dag utan honom och jag blir som tokig. Han är mitt liv alltså... Och vill mina grannar jiddra så varsegod, jag kan ställa ut flyttkartonger om dom vill... För jag och Gottegos är här för att stanna! ;) ♥
Jag har ju till och med beställt en Waschemaschine för drygt 7500:-  höhö! ^^

Nåväl med det sagt så ska jag stänga ner här och sova några timmar innan det är dags för en ny dag...
Godnatt!
Puss
/Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0