Oväder, SATC och smärta!

Det blev att åka iväg med Milo och vi har haft det super trevligt! :)
Hon hämtade upp mig och Gottegos runt tio och vi åkte då först ut till Vårvik där Gottegos fick springa lös på ängen medan jag sprang runt med honom och kastade pinnar. 
Vi gick sen ner mot vattnet där han fick ha långlina som Milo tagit med sig så han kunde springa runt hur han ville och bada! :)
Vattnet där var ju inte direkt fräscht så när vi såg att solen tittade fram så hoppade vi in i bilen igen och åkte ut till Skutskär så även jag och Milo kunde bada. Eller ah.. Doppa oss och springa upp och lägga oss i solen kanske det egentligen heter haha. I solen fick vi ligga i kanske en timme innan vi märkte att det började regna så vi packade ihop och åkte mot Bomhus. Då åkte vi rakt in i värsta ovädret... Blixten lyste upp himlen, regnet öste ner och även hur mycket hagel som helst så det lät som rutan skulle gå sönder. Det blev riktigt läskigt och vi samt flera andra bilar körde in mot sidan då det verkligen inte gick att se något alls. 
Jag och Milo var livrädda och Gottfrid låg helt lugn i bak haha, goskiten!
Vi lyckades ta oss till Milos föräldrar där vi spenderade några timmar innan Milo körde hem mig och Gottegos.

Nu sitter jag här och väntar på att SATC ska börja med världens smärta i benet.
Alltid ska det vara något så imorgon blir det att ringa till någon sjukgymnast, det här funkar inte!

Nää Nu börjar satc så ciao! :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0