Right now..

Det är ganska roligt att när jag bodde i Bergsjö och egentligen inte hade ett skit att skriva om så skrev jag flera inlägg om dagen. Nu när det är så mycket som händer i mitt liv och så mycket intriger så det skulle kunna vara en dokusåpa om mitt liv så skriver jag knappt något. 
Saken är att jag skulle inte orka skriva allt, för mitt liv är verkligen som en berg och dalbana.. 
Jag ska däremot försöka bli lite bättre med att skriva i alla fall för att det får mig faktiskt att må lite bättre, även om det är riktigt synd att jag inte kan skriva allt jag egentligen skulle vilja... 


Gottfrid är hemma nu i alla fall och det är ren lycka!
Har saknat honom så otroligt mycket och även om man blir rätt låst så är de så jävla mycket värt det och nog det jag behöver! 

Nu ringer telefonen så fortsätter skriva mer senare,
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0