Sommar och sol.

Härligt med morgonpigga människor när man är sjukligt trött själv... Hoppas ni förstod min ironi där! 
Papi kom hit med Gottfrid vid typ halv tio, vilket blev lite plötsligt då jag trodde han inte skulle komma med honom förrän på eftermiddagen tidigast. Hade egentligen tänkt höra om han hade kunnat haft honom tills imorgon för jag och Tessan ska iväg och bada då.
Kändes dock inte som någon idé att fråga just då så får se om jag gör det senare eller om jag lyckas hitta någon annan som kan ha honom. 

Ah toppenväder även idag i alla fall!
Det hade varit riktigt härligt att ha min lilla lägenhet i Bergsjö kvar nu.
Bara kunna gå ut på altan med Gottfrid och lägga sig i solen utan att bry sig..
Här på min balkong kommer inte solen förrän runt 13 tiden nångång och risken att få något neslängt från grannarna är stor. Sen allt ljud överallt.. Så det blir inte att slappna av på samma sätt tyvärr.
Ska höra med Myran (Ramona som bytt namn till My..) om jag och Gottfrid kanske kan komma upp nästa vecka, det skulle vara riktigt nice att komma iväg en stund och bara koppla av.

Jag har ingenting att göra idag..
Ibland kan sånt vara skönt men för mig känns det bara riktigt rastlöst. 
Promenader, sola lite smått när solen väl kommer fram här på balkongen och fotbolls-VM det är typ min dag det. 
Ska nog höra med Linda sen också om hon har lust och ses så att Gottfrids nya bästis mopsen Daisy får leka, haha dom är så söta tillsammans! :)


Nu borde jag egentligen ta och städa lite här hemma men jag orkar inte plus att jag har så vidrigt ont i magen efter att ha ätit som en galning den här helgen. 
Min mage är på väg och spricker och jag har säkert gått upp typ 10 kilo eller nå haha.. 
Så det får bli det klassiska "Jag gör det sen" och istället så ska jag ta och vila lite innan det är dags att gå ut med Gottegos igen... Är så trött! 

Ciao! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0