Strip! ;)

Jag vill ha en dansstång!
Jag har alltid velat ha en men nu vill jag verkligen verkligen VERKLIGEN ha en! ;D 
Jag älskar att dansa, det är en galet bra träning och hur jävla tufft skulle det inte vara att ha en dansstång i vardagrummet som man kan porra sig runt på? ;P
Så jag vill inte bara ha en jag MÅSTE ha en! 

Jag undrar bara hur det är med Gavlegårdarna om man får skruva upp något för jag vill inte ha en som man bara kan typ stå bredvid jag vill ha en som jag kan kasta mig upp i luften och vrida benen på alla möjliga sätt.. 
Verkligen få användning av min överrörlighet.. ;P
Ååååh.. Desto mer jag tänker på det desto mer vill jag ha en! 


Hittade en på poledance.se för 2395:- 
Gee määää! :D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0