torsdag

Igår hade jag galet trevligt med Tessan när vi var och badade på Fjärran.
Jag var däremot rätt så dum som inte smörjde in min vita svenne hud när jag solade för nu är jag typ röd som en kräfta i ansiktet.
Sen att jag såg honom på väg hem var mindre trevligt.. ;/

Saker och ting är fortfarande riktigt jobbigt och därför vill jag hålla mig sysselsatt så jag slipper tänka på allt.

Men det är ju inte alltid det enklaste när jag inte har något att göra och är rastlös till tusen!
Mina vänner är på kurser eller jobb eller nå så därför sitter jag här.. 
Solen skiner ute men jag vet inte om jag vågar visa mitt kräftansikte i solen något idag. 
Så vad gör man? hm.. 

Jag hoppas verkligen att en bra förändring sker snart i mitt liv.. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0