Träääävligt.

Igår skulle jag och en kompis ta EN drink och snacka lite..
Hon tog en drink, jag stannade kvar och drack flera till och blev så där lagomt full. 
Jag och M begav oss vid 23tiden till MAX, sen hem till mig för att spela poker. 
Hittade inte pokerlådan så ringde Petrus runt ett på natten för att fråga om han hade sett den, vilket han hade eftersom han hade tagit med sig den när han flyttade ifrån mig. 
Jag tvingade ut honom att möta oss så jag kunde hämta hem den, sen till GDG för att köpa lite groggvirke sen hem till M för att hämta sprit och slutligen hem till mig för att dricka lite till och lira poker haha! :) 
Hade riktigt trevligt och imorse så blev det Kinabuffé. 

Jag känner mig lite lätt sliten idag. 
Så efter en träff med min terapeut så la jag mig ute i solen på balkongen med nya Vecko Revyn som hade kommit i brevlådan, riktigt härligt!
Där låg jag tills en geting (kan lika gärna ha varit en fluga) jagade in mig. 
Tur nog så ska det bli fint väder hela veckan om man ska tro klart.se så jag hoppas på det! ;) 

Nu ska jag ta och göra mig ordning för ska alldeles strax ta och åka till mormor för att spela sommarbingo med henne haha! ;) 

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0