Underbara dag! ^^

Har haft en helt underbar dag ute i Bomhus hos min syster, svåger och mina systersöner... 
Grabbarna hade skolavslutning och sjöng så fint så! :) 
Sen så hade Johannes fotbollsträning på eftermiddagen och han blir bara bättre och bättre. 
Efter träningen så hade Kent (svåger) fixat god mat och sen att det har varit rätt så bra väder har gjort dagen helt perfekt! ^^ 

Gottfrid fick vara hos pappa igen dom timmarna men dom kom och hämtade mig sen i Bomhus så nu är han hemma igen, tack o lov! Har varit utan honom bra nog mycket dom här månaderna..
Men känns ändå skönt att pappa kan ställa upp att ha honom eftersom han har problem att vara själv..
Jag badade Gottegos igår förresten vilket var minst sagt en KAMP men det gick rätt så bra i alla fall och nu luktar han så gott igen lillplutten min! ♥

Nu ska jag glo lite på tv sen så blir det att försöka sova lite.. 
Ska försöka med att klottra ner ett inlägg imorgon med! 
Ciao babes! 




Foto som togs på Nationaldagen, en dag som jag också hade galet trevligt med Tessan en tjej som ALLTID får mig att skratta! ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0