Underbar dag igår! :)

Morrn!

Igår hade jag en super trevlig dag med vänner. 
Mötte först upp Ingela, en vän till henne och lilla Melissa (Ingelas dotter). 
Vi kikade runt lite på stan men hittade ingenting och avslutade med en lunch på Tant Grön. 
Då kom Tessan som bestämt och vi sa hejdå till Ingela och Melissa som skulle med bussen till Sätra och själv så tog vi en promenad till boulognern. 
Efter promenaden så kikade vi lite i affärer igen och denna gång så blev det lite shopping i alla fall. 
Lite kläder och lite andra småsaker! :)

Efter det så gick jag hem men han knappt innanför dörren innan det var dags att gå igen för Linda ville till Rusta där jag handlade lite mer.
Vi gick hem lämnade det vi handlat och rörde oss sen ner på stan för att käka. 
Kebabsallad blev det, köpte chilinötter påvägen hem och gick in och kikade på Fotbolls-VM! :)
Efter det så blev det ut igen för en promenad med Sabina, kom in runt tolv och var helt slut då.. :P
Full rulle hela dagen med underbara människor, det är livet det! :)

Nu sitter jag här med Gottfrid och väntar på att älskade Milo ska höra av sig.
Vi har planerat att åka iväg och bada och Gottegos ska få följa med!^^
Men vet inte hur det blir eftersom det tydligen ska regna även om det inte riktigt ser så ut just nu så man kan ju hoppas på att vädret har fel eller att det bara blir lite regn medan vi sitter i bilen typ haha!
Jag håller i alla fall tummarna på halvskapligt väder i alla fall för det skulle vara galet trevligt o åka iväg och bada och framförallt träffa Milo... Var hur länge sen som helst nu!

Men till något helt annat..
Jag vill göra en ny tattoo! 
En liten... Typ en vid ankeln. 
Bara den här jävla ekonomin som hindrar det..

Typ nå sånt här skulle jag nog kunna tänka mig! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0