Dagen till ära.

Idag har det varit full rulle och jag har träffat en massa underbara människor! :)
Mamma och min vackra lillebror kom på besök vilket var riktigt roligt eftersom jag inte träffat dom på väldigt länge.. Min bror har växt som en tok och snart är han lika lång som mig.. Nästan! :P
Dom var snäll och körde mig till sjukhuset och efter min vistelse där så var jag lat trots det fina vädret och tog bussen ner på stan för att möta upp min barndomsvän Ellen och hennes söta dotter Ewelina!
Extremt länge sen jag träffade dessa två underbaringar med så det var riktigt kul. Blev lite fika på waynes, kika runt på stan och sen lite mat innan vi promenerade upp mot Söder och jag började en kvällskurs som slutade nu kl 21.
Har alltså haft full rulle hela dagen vilket är riktigt skönt faktiskt.. :D 
En helgs ledighet räcker för mig, en vecka gör allt bara knas!

Imorgonbitti har jag psykologi. Jag är riktigt nervös inför resultatet på provet men hoppas på att det gick någorlunda bra i alla fall. Sen mot kvällningen ska jag möta upp Ellen igen och bege oss för att möjligtvis vara hårmodeller, vi får se hur det blir.. :)
Nåväl, det var all update jag hade att bjuda på. 
Nu blir det att softa innan det är dags att krypa ner i sängen..
Pusshej!
OJ ... JAG ÄR KVINNA SÅ GRATTIS TILL MIG IDAG FÖRRESTEN! ;)
Vill tillägga att jag är STOLT över att vara det, jag är stark, vacker och självständig!
Så de så! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0