Helgen.

Hejsan!
I fredags var inte den direkt bästa dagen för mig. 
Jag tänker alltid lite för mycket men den dagen var det så tankarna verkligen öste över. 
Så jag stortsett isolerade mig efter skolan och en dag på stan med Ingela och Picky genom att släcka ner och typ glo på film hela kvällen alldeles själv vilket verkligen behövdes.

Lördagen blev det dock lite mer fart då min systerson Johannes fyllde sju år.
Vaknade och gjorde mig ordning. Sprang sen ner på stan och köpte ett fotbollsmål som var snuskigt tungt och sprang sedan vidare in på Stadium för att köpa en fotboll. Där var jag så stressad så det smittade av sig på personalen haha.. Tur nog så är dom på Stadium riktigt serviceinriktade och hjälpte mig snabbt så jag alldeles svettig kunde springa till Bussen och åka iväg till Bomhus.
Där blev de massa god mat, lekar och lirade lite fotboll med blivande proffset! ;) 
Klockan blev mycket och eftersom jag inte hade direkt något som väntade mig här hemma bortsett från en jävla storstädning så sov jag över och vi spelade monopol typ halva natten haha! :P 

Idag så var jag iväg på bio med hela familjen Boman Dahlin
. Alltså min syster, hennes karl och mina underbara systersöner då! :) 
Draktränaren blev det och den var hur bra somhelst! :D 
Efter det så blev det middag på Bali Garden där jag precis kom ifrån typ. 

Varit riktigt trevligt vilket jag verkligen behövde.

Att vara med mina systersöner Josef och Johannes påminner mig om att någon behöver mig, som ser upp till mig. 
Sånt ger livet en mening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0