Nu är det nog sörru!

Jag förstår inte...
För några dagar sen så kändes livet så jävla bra, kändes som allt skulle lösa sig..
Och nu känns det som någon har hällt upp och ner på allt så att allt bara faller.

Jag har massor som jag borde göra idag, framförallt med skolan..
Men jag känner ingen som helst ork till att göra något, jag blir så jävla förbannad på mig själv!
Varför beblandar jag mig med människor som får mig att må dåligt? Varför bryr jag mig ens om skit som sprids när jag i alla fall bara vet att det är skitsnack? Varför klagar jag på min ekonomi när jag vet att jag i framtiden kommer vara rik? Varför låter jag mig ens tro vissa gånger att jag är värd mindre än vad jag är? 

När jag skriver det och läser det högt för mig så blir jag fan ännu mer förbannad! 
Förbannad på att jag aldrig prioriterar mig själv först, förbannad för att jag har falska människor i min omgivning! 
FÖRBANNAD på mig själv och mina jävla val! 
Det är dags för en förändring och den ska ske NU!
För jag tänker inte längre må dåligt över att jag prioriterar mig själv först och jag måste sluta med att skjuta upp saker hela tiden.

och till er alla som tror att ni vet så mycket om mig..
Till mina "vänner" som tror jag är något som man kan plocka fram när det passar.
RESPEKTERA MIG eller DRA ÅT HELVETE!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0