I'm back?

Hejsan!
Jag vet att jag skrev ett inlägg för flera månader sedan att jag inte längre skulle blogga här det kan ha varit ett förhastat drag. 
I min andra blogg har det inte heller blivit så mycket skrivande och eftersom bloggandet ändå är som en terapiform för mig så funderar jag på att ge det en ny chans. 
Även om jag kanske inte kommer ha tid att blogga som jag gjorde förr när jag bodde i Bergsjö när allt jag hade att göra var att promenera, plugga, äta, sova och blogga så ska jag i alla fall försöka skriva något.

Jag har inte vant mig vid min "nya" blogg och jag vet inte heller om jag gillar den. 
Men jag kommer nog behålla båda i alla fall och inlägg som är snarlika om inte identiska kommer publiceras i båda. 

Jag är däremot väldigt intresserad av en ny bloggdesign så om någon därute känner sig taggad för att fixa en så lämna en kommentar! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0