Kvällens bravader.

Då ligger man lite halv bakis i Pickys säng då..
Hade faktiskt supertrevligt igår tills någon 40årig idiot till "man" kom hit och typ nedvärderade oss för att vi var yngre.

Hans standard uttryck var typ " ah jag är typ 40 o jag e så mycket bättre än alla andra för jag har levt liver, jag vet bäst så enkelt är det! När du är 30 då vet du hur det är att vara kvinna och hur du ska sätta killarna på plats"
haa vilken jävla idiot.

Efter det blev det utgång på bilagan, en "krog" jag avskyr.
Massa gamla fula idioter som ställer sig och sjunger karoeke o det låter FÖRJÄVLIGT!
Men hade faktiskt trevligt där med framtills någon ful liten hagga kom med sin armbåge TRE gånger o slog mig.
Blev så rasande så jag knuffade handen på henne med och ställde mig och skrek "Din jävla idiot. o hennes motkommentar var typ "oj det var inte meningen hehe" nee man slår ju bara till en annan människa tre gånger med misstag. Jag gormade på " jävla tur för dig att jag ska iväg nu för annars.... nästa jävla gång jag ser dig.. jaa då ska du ner, hör du NEEEER! :P

Sen började jag o Mikkis bråka för hon tyckte att jag var så otrevlig mot folk, men efter hon ramlade på isen så skrattade vi och gick för att köpa snyggingen på mcdonalds hahahaha... eller ah mat med :P
Åkte hem till Picky där jag typ somnade direkt.'

Ringde även till mitt ex vilket jag då inte ångrar då det enda han är kapabel till är att ljuga och skylla över allt på alla andra trots att det är han själv som orsakat problemen. Påminner lite om min mamma faktiskt.

jaja det var min kväll det.
Imorgon ska jag se Lars och company från Idol i valbo. :D
Älskade laaaaars ;D

Idag har jag däremot ingen aning om vad som händer men det får tiden visa.
Hörs senare. :)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: emma

Oj vilken kväll :) , händelserik haha !

Vad händer i veckan då?

Kraam

2008-11-23 @ 17:05:19
URL: http://emmajuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0