bara ett inlägg,

Ingen trampar på mig.
Ingen ska få mig att må dåligt, jag tillåter inte det.
Du o jag fanns aldrig, o du o jag kommer aldrig bli...



Vart i skolan idag då, gick bra.
Har sagt det förr men säger det igen min svenska lärare som även är min Samhällskunskaps lärare är sjukt bra!
Imorgon förmiddag har jag tenta för samhäll o sen är det in till city till sjukgymnasten, hoppas han fixar till ryggen på mig nu. huahua...
Efter det så bär det av med tåget till Gävle, träffa Tessan o shoppa o så skulle jag sova hos Picky.
Ska träffa Milo med på fredagen om jag inte minns fel.

nääj nu så ska jag fixa något att äta sen så ska jag fortsätta plåga mig själv med politik o allt som hör till det.
hadenaajs allesammans!
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0