Inför flytten.

Hej!
Det är ingen idé att jag ens skriver vad jag har gjort eller kommer göra under dagarna eftersom det är stortsett samma sak varje dag, alltså typ ingenting! Promenader med Gottfrid, telefon, datorn och tvn.. Hey vilket helt otroligt roligt liv.. Eller inte! Det är fan tragiskt!

Ser galet framemot min födelsedag i alla fall.
Då drar ju jag och Tessan på kryssning och passar på att shoppa lite i Stockholm innan med.
Sen så blir det utgång på Hangloose på lördagen med, perfekt liksom!
Men det är inte förrän 19e november vilket är förbannat drygt! ;/

Längtar galet mycket tills jag flyttar!
Att ha mina vänner nära som jag bara kan ta en promenad på fem minuter ner på stan för att träffa.
Bli spontan igen och slippa planera allt man ska göra! Som bara grejen att ta en fika om jag vill, eller bara gå ut på krogen för att dansa!
Börja träna på ett gym som jag inte behöver binda upp mig ett år på och som har ett större utbud på pass.
Känns som mitt humör eller jag vet att mitt humör kommer stabiliseras som fan och bli till det bättre, mycket bättre!
O när humöret blir bättre så kommer jag bli mindre frustrerad och istället kunna fokusera mer på skolan.
Ska bli så jävla underbart helt enkelt!

Nästa vecka ska jag ta och fixa fram lite flyttkartonger hade jag tänkt och börja packa.
Sen så ska jag höra runt efter någon som kan hjälpa mig att flytta, annars blir det flyttfirma vilket känns bra onödigt då jag bara har få saker som jag ska ta med mig och sen köpa nytt när jag har flyttat in.
Ska ta och ringa gavlegårdarna också och höra om det finns någon möjlighet till att jag kan flytta in några dagar tidigare en bestämt. Personen som bodde där tidigare är redan utflyttad så förhoppningsvis har jag tur så jag kan göra det.

När jag började skriva det här inlägget för kanske fem minuter sen så var det i alla fall lite ljust ute nu är det nästan kolsvart! Helt sjukt hur snabbt det går!
Jag ska ut och gå med Gottfrid snart så det är tur att vi har reflexvästar.
Det som är mest synd är bara att vi brukar gå mest på vägar för trots att detta är en by så suger den när det gäller promenadstigar för det finns inga!
O eftersom bilar kör som idioter häruppe och har noll hänsyn så litar jag inte att dom ser oss i mörkret trots vi har reflexvästar på oss för dom ser oss knappt när det är ljust ute.  Vilket betyder väldigt korta promenader o det är inte direkt så kul.
Men det är bara att gilla läget..
För trots att vi kommer bo i city efter vi flyttat så kommer det finnas riktigt bra promenadstigar att gå på.
Plus att det kommer finnas en hundgård i närheten där Gottfrid kommer kunna springa lös, perfekt! :)

Näe nu ska jag ta den där promenaden med Gottegos.
Vi hörs senare, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0