ILSKA!!!!!!!

Jag tror jag blir galen!
Hur kommer det sig att människor JÄMT ska ringa när dom VET att det inte passar?!!!!!

Jag skrev ut på FB att jag skulle plugga och DU VET vilka jävla koncentrationssvårigheter jag har och hur svårt det faktiskt är för mig att sätta mig ner och verkligen plugga!
Får jag inte in dom här uppgifterna tills imorgon så kan jag lika bra hoppa av skolan, är det de du vill?!
För när i helvete ska DU lära dig att man INTE kan ringa och ge såna där nyheter på telefon?!!!
När i helvete ska DU lära dig att jag INTE vill veta sånt!
O sen så åker man isåfall in om det är allvarligt och INTE ringer mig!
Det är förfan inte första gången, det händer ALLTID! Är det inte att du bara ringer och spelar dum och kollar vad jag gör för något trots att du vet så är det fan alltid något sånt här!
Som när jag var i Bulgarien och hade skitkul, ringer hem och kollar läget och du ger mig dom där nyheterna, tror du jag hade roligt efter?!!!!
Eller som på min 20årsdag när du ringer och berättar något som jag faktiskt inte brydde mig ett skit om med också anledningen "Jag trodde du ville veta" Min kommentar till dig är SLUTA TRO SÅ JÄVLA MYCKET!!!!!!!
Det är dina jävla vänner som du alltid är med, ring dom istället....
Trött på det här. Det här jävla året har jag tagit så jävla mycket skit o ändå så är det dig som det är sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå synd om!
VÄX UPP FÖRFAN!!! Du är ÅTTA ÅR äldre än mig så sluta bete dig som någon jävla fjortis som har ett starkt jävla uppmärksamhetsbehov!!!!

O sluta försöka få MIG att må dåligt för att jag förengångskull tänker på MIG själv!
Det räcker nu, jag pallar inte!
O om inte du skärper dig så kommer hela våran relation försvinna för det finns en gräns och den har du passerat för länge länge sen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0