Lite sämre.

Godmorgon!
Denna morgon har varit lite sämre en dom tidigare..
Vaknade upp vid fem imorse av att jag verkligen skrek av smärta  så att Ramona var tvungen att hjälpa mig upp ur sängen. Ryggen min gav upp, brösten värkte på och stygnen på magen kändes som dom började gå upp. Gjorde så förbannat ont! Hur trött somhelst kliver jag upp och går runt lite, tar sen en tradolan och panodil och lägger mig och sover till kl sju typ då Ramona väcker mig genom att hon ska tömma dränagen. Dom som hade börjat minskat hade nu istället börjat ökat. Från 200 i vänster till 250 och från 0 i den högra till 40. Jag väntar på att Akademikliniken ska ringa upp nu och det känns inte direkt så bra och att jag ska få ta bort dessa påsar imorgon på återbesöket känns inte direkt så lovande längre tyvärr.
Hemskt! Jag som verkligen såg framemot att få duscha! Har inte fått dushat på en vecka så ni kan ju tänka hur jävla ofresh jag känner mig. Men så länge jag har dranägen så finns det inte så mycket jag kan göra åt det så det är bara att gilla läget tyvärr.

Nu har jag precis ätit en leverpastejsmacka och hoppas på att jag börjar må lite bättre för just nu känner jag mig bra jävla hängig. Snälla låt det inte bli några komplikationer! Det har ju varit så bra hittills så snälla låt de fortsätta bli bättre.

Hoppas ni får en bra början på veckan iaf.
Vi hörs mer senare..
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0