Onsdag.

Hejsan!
Det blev så att jag sov hos Ramona i natt, och jag gick hem igen idag runt åtta.
Nu sitter jag hemma och tittar på fyran där dom diskuterar om stening. Alltså det är sjukt! Jag ryser, jag blir arg och samtidigt vill jag börja gråta... Vad är det för sjuk jävla värld vi lever i?!

Mina planer för dagen är att röra mig mot banken, sen apoteket.
Ringa Akademikliniken och reda ut några frågetecken samt ringa massa andra samtal bland annat ringa och kolla upp kryssningar. Har blivit lite ändrade planer för min födelsedag i november.

Nu ska jag ta och skriva upp allt jag vill fråga dom på Akademikliniken så jag inte glömmer bort något.
Sen ringa så jag får det gjort.
Vi hörs lite senare, ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0