Efter regn kommer solsken! ;)

Precis nu när jag skulle skriva att det regnar ute så slutade det och sprack upp och istället tittar lilla solen fram.

Nu är det helg igen och jag har ingen aning om vad jag ska göra.
Det är marknad i Hudik men jag vet inte om jag är så sugen på att åka in om jag ska vara ärlig.
Kyligare väder+ massa människor och en jävla svininfluensa som alla tjatar om är ingen bra kombination om man inte vill bli sjuk och eftersom jag ska operera mig den 29e så vill jag inte riskera att bli det.
Så det blir nog att bara vara här hemma, försöka ta tag i studierna lite och plugga. En lugn skön helg blir det nog helt enkelt, med en bra film och möjligtvis ett glas rött.. :)

Hm jag funderar förresten på vad jag ska ha på mig när lilla Ewelina döps den 3 oktober.
Är ett bra tag dit men skulle vilja ha det fixat och så en bra tid innan då jag kommer ha snuskigt ont efter operationen. Har redan varit och köpt en doppresent, men ska hämta ut den den 16e då jag väntar på att hennes namn ska bli graverat i den.

Njae om jag kanska ska ta och kika runt lite efter kläder då, måste ju vara något luftigt och skönt men ändå snyggt...
Så lika bra att låta jakten efter något börja. ;P
Vi hörs mer senare, ciao!






Kommentarer
Postat av: Malin

precis. alla andra som blir sjuka och inte testas det finns ju massor. Men de skriver aldrig om de positiva grejerna eller tar upp att faktisk lika många dör av den vanliga influensa varje år. Jag tror att all mediabekavning ska reslutera i att alla ska vaccinera sig så att sverige inte har köpt in massor av vaccin i onödan.

2009-09-04 @ 15:40:38
URL: http://lusciouslucy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0