Home sweet home?

Shuuhejsan!
Nu är både jag och Gottfrid hemma igen efter en dag i Gävle som har känts som typ en vecka.
Jag kom fram igår runt 19.09 och tog då bussen direkt till Forsbacka hem till mamma och lillebror Viktor.
Viktor kom springandes och mötte mig och efter massa kramar så satte vi oss och tittade på Harry Potter.
När den var slut så busade vi lite och sen så var det dags att sova.

Idag så har jag också bara varit där. Var meningen att jag skulle träffa Ellen och hennes dotter Ewelina men det blev inte av. Passade i alla fall Viktor medans mamma var iväg på ett möte och vi gick ut och sprang runt och lekte 2 världskriget haha. Jag var USA och Viktor Tyskland. Vi sköt varandra hejvilt... :P
Efter det så gick vi in och kollade i hans flaggbok och pratade om olika länder. Jag försökte vara lite vuxen och duktig och förklara för Viktor att alla människor är lika mycket värda, oavsett vilken färg man har på sin hud och att krig är något hemskt som kommer till av hat.
Tyckte det kändes nödvändigt och prata med honom om det, allra helst om rasism då hans far kan komma med galet onödiga kommentarer, vilket känns rätt sjukt påtanke på att han själv är polack.
Viktor däremot är en klok liten kille och han verkar förstå att vi är alla människor oavsett färg och religion! :)

När mamma kom hem så skjutsade hon in mig till stan där pappa kom med Gottfrid och vi tog tåget hem 18.06.
Ramona skulle egentligen ha kommit och hämtat oss men av någon anledning så skulle hon bli så pass försenad så jag tänkte att jag skulle testa att åka med Gottfrid på bussen istället och det gick galet bra.
Han är så himla duktig och jag slutar aldrig förvånas över hur mycket han kan och hur lätt han anpassar sig till nya situationer och platser.
Underbarare hund än Gottfrid går seriöst inte att hitta, han är allt och jag älskar honom så galet jävla mycket! <3

Nu så ligger han och sover i sängen och jag sitter här i soffan och små glor på grannfejden.
Ska väl snart ta en kvällspromis med Gotte och sen försöka sova. Finns ju inte direkt så mycket att göra.
Ha en trevlig kväll allesammans, vi hörs mer imorgon!
Godnatt!




En galet sliten jag, redo att försvara USA! :p


Vackraste lillebror är redo att försvara Tyskland! <3 ;P


Vackraste Gotte på tåget! <3 (Har bara nosgrimma på honom när vi åker tåg/buss)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0