Simma lugnt! ;)

Det är något som är riktigt knas i min lägenhet för det händer allt för mycket oförklariga saker här. 
Det är rätt creepy men ändå inte... Konstig känsla. 

Jag borde städa men jag är noll motiverad till det och funderar på att glo på en film innan och se om jag har fått någon motivation efter den. 
Måste plocka litegrann här hem i alla fall, ser hemskt ut! 
Sen så ska jag nog ta ett lååååååångt avkopplande bad senare, mh va underbart det är med badkar! ♥

På tal om bad så funderar jag på att skaffa kort på fjärran. 
Då får man ju bad och gym i ett vilket är lovely då simning är grym träning!
Iofs så har dom inga pass där men eftersom jag vet själv att jag nog skulle gå på allt för få pass under sommaren så känns det onödigt att betala för något som i alla fall knappt skulle bli använt. 
Känner att jag måste börja med något. Visserligen promenerar jag galet mycket men skulle vara skönt med något annat med och simma är ju så galet jävla skönt! ^^ 

Nää nu ska jag nog ta o kika på den där filmen o bara softa ett tag..
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0