Du har alltid rätt, right?

Jag är så trött på att ständigt bli besviken, ledsen och förbannad..
Ändå så är jag mest trött på att jag har så sjukligt svårt att kontrollera mig när jag känner dessa känslor så att jag i stundens hetta vräker ur mig både det ena och det andra som jag vet till säkerhet att jag kommer ångra.
Jag kan erkänna att det var fel av mig att vräka ur mig saker som jag gjorde på det där messet men jag vägrar ha ångest över det! För jag tycker det är en vidrig stil att säga saker, att LOVA saker för att sen bryta det och allra helst när folk gör det JÄMT! Jag avskyr sånt, jag avskyr människor som jag inte kan lita på och människor som gång på gång sviker mig..

Jag hatar dig verkligen och vill du veta varför?
För att vi har så galet mycket gemensamt, vi har grymt roligt tillsammans, vi kan typ prata om allt och jag förstår dig, vi skulle kunna vara dom bästa kompisarna om också du ansträngde dig nångång till det. Men det gör du inte, det har du aldrig gjort och troligen kommer du aldrig att göra det.. och det finns ett enkelt svar på varför, du bryr dig bara om dig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0